miercuri, 26 august 2009

Vacanta

Salutare,

Am lipsit o perioada foarte scurta, am fost intr-o minivacanta, deoarece timpul a fost limitat am reusit sa vad doar litoralul romanesc. M-am simtit bine, mai mult m-am odihnit, de asta chiar aveam nevoie, dar am descoperit ca e la fel ca in toti anii, nimic schimbat, deci de cacat. Mi se pare scump pentru calitatea serviciilor oferite, o gramada de cersetori si vanzatori ambulanti pe plaja, nu vreau sa ma gandesc in ce conditii a fost preparata mancarea prin restaurantele unde am mancat, oricum destul de urat.

Am adormit ca vita pe plaja si m-am cam prajit, in ultima zi am insistat sa imi iau sezlong cu umbrela si infofolit acolo se baga o tiganca batrana peste mine si pentru o tigara mi-a ghicit ea doar pe fruntea mea creata m-a aburit putin pana i-am zis sa ma lase dracului in pace ca oricum nu am bani la mine, cand a auzit s-a tirat brusc.

O abrambureala totala, plaja murdara, chistoace de tigari - costinesti, cioburi si ambalaje - mamaia, scoici si alte mizerii - eforie nord. URAT. 90% nu voi mai vizita litoralul romanesc prea curand.

Ceva nou: fetitele isi dau seama cam ce pot sa faca cu corpul lor (SEX pt cine nu se prinde) cam de pe la 12 ani.

Ceva frumos: ma uitam la copilasii aia mici care stateau sa ii loveasca valurile, le tremurau piciorusele de frig, dar radeau si se bucurau asa de tare incat nimic nu ar fi putut sa ii intristeze in acele momente.


Numai bine.

3 comentarii:

  1. acu de curiozitate zi-ne si ce ti-a ghicit tiganca :D

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu in care din semnele de pe funte a citit a bombanit ceva ca sunt ambitios, rabdator, ca-mi plac banii (cui dracului nu ii plac?), si ceva de o dragoste mare, ca ma casatoresc si aici i-am zis jet cu casatoria ei cu tot. sper ca te-am multumit dana:)

    RăspundețiȘtergere
  3. deci nici tu nu castigi la loto :(

    RăspundețiȘtergere