luni, 17 august 2009

Despre locuri de parcare

Am vazut intr-o parcare un indicator as putea sa ii zic, pe care scria "daca mi-ai luat locul, ia-mi si handicapul" te-ai prins, erau 2 locuri rezervate pentru persoane cu handicap. Din punctul meu de vedere, e un rahat de mesaj transmis celui care parcheaza acolo, o prostie, urasc mesajele si persoanele care doresc raul altuia, oricum cel care parcheaza pe locurile alea are un handicap, mintal, da e prost, e dobitoc deci e handicapat ca nu e capabil sa inteleaga scopul acelor spatii special amenajate. Deci un cacat de panou care ma dezgusta.bullshit.

Alte specimene.
Veneam spre Bucuresti, seara, coloana de masini 3-4 km. Am parasit soferul si am mers pe jos spre locul faptei, da auzisem ca se petrecuse un tragic accident au murit 3-4 persoane, curiosi din fire haide sa mergem. Unii nerabdatori sa astepte cuminti in coloana au ineput sa o ia pe contrasens, iese un nene dintr-o masina, cu par carunt, si incepe sa injure "voi de ce pula mea nu stati in coloana ma, sa va fut sa va..." ma rog serie dupa care spune "sa va duceti si voi ca astia ma" referire la accident. Cat de dobitoc poti fi sa zici asemenea lucru indiferent de ce ar fi facut omul care a depasit, si sa injuri ca la usa cortului, cum era vorba aia, cu copii in masina si nevasta si copii. bleah, i-as fi lipit un mare scuipat intre ochi dar sa fim noi civilizati daca altii nu pot!

Si lista poate continua, concluzia, suntem rai, uneori ma gandesc ca sfarsitul lumii nu inseamna ca bang bubuie planeta, disparem si gata, nuuu cred ca rautatea dintre oameni o sa duca la sfarsitul lumii.

Am auzit o injuratura candva, ce m-a facut sa rad si suna asa "sa dea Dumnezeu sa te doara maseaua 5 ani" :)

Eu nu zic lucruri de genul asta, dar as plati un poponar sa le rupa folia de la spate:D


Numai bine.

Un comentariu: