sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Melteanul in Romania

A mai trecut un an, am ajuns în 2013 bine, sănătos, mai frumos ca niciodată, mă uit în fiecare zi în oglindă și în afară de faptul că pe zi ce trece mă orbește tot mai tare chelia, jur că întineresc. Toată lumea observă și toți se miră dar nu am de gând să-mi dezvălui secretul, p-asta îl voi lua cu mine în cenușă atunci când mă voi împrăștia în aer că o bășină de porc și voi pluti pe aripile vântului alături de R.I.P (că așa e la modă) Sergiu Nicolaescu pe care chiar îl regret, pot spune că îmi pare rău de un așa model pierdut într-un spațiu unde sigur vom ajunge toți când se va sfârși lumea. 

Sursele au comunicat că s-a amânat sfârșitul lumii până la vară, era ca pula să se sfârșească lumea iarna când toți eram pe val, si la dracu eram asa de pregatit, dar nu a fost sa fie.
  
Știi cum se spune, cum petreci la trecerea dintre ani așa o ții tot anul care urmează, e uite că așa am pățit eu, și până acum se întâmplă întocmai, am trecut în 2013 pe drumuri și începând cu  1 ianuarie am hoinărit în de-a lungul țării.
  
Toate plimbările astea în interes de serviciu m-au ajutat să descopăr o rasă aproximativ umană pe care toată lumea a ignorat-o, toti îi vedeau dar nu știau  unde să-i încadreze și cum să îi numească. 

Eu, care oricum nu mă pot confunda cu majoritatea, am decis să fac niște cercetări și să încerc să absorb toată informația de pe 'strade', să studiez originile acestor ființe. 
  
 Denumirea la care am ajuns și pe care am asociat-o în mod oficial a fost meltean (melteni, meltence)
 Cuvântul nu înseamnă nici pe departe țăran obosit, idiot, retardat, creier de găină așa cum are și Iulia Albu, dar sunt caracteristici reale ale acestor specimene.
  
Cuvantul meltean vine din englezescul meltdown care înseamnă topire, dacă mai adaugi și un snow acolo îți descrie exact activitatea pe care MELTEANUL o desfășoară și o manifestă cu drag iarna. 
  
Melteanul nu este nicidecum o specie pe cale de dispariție, el se află într-o continuă expansiune așa că vom fi nevoiți să vedem în fiecare iarnă niște retarzi care continuă să arunce înapoi pe stradă zăpada îndepărtată de utilajele de deszăpezire, cu scopul de a o topi mai rapid. Indiferent unde te duci o să vezi un idiot sau o idioată care cu lopățica frumușel aruncă zăpada pe stradă că poate s-o topi, eu i-aș ruga mai bine să sufle în ea sau să o clocească pentru că așa ar fi mult mai rapid și n-ar mai fi nevoiți să asculte cum le fut eu muma-n cur din mașină, în timp ce le zoiesc ochelarii de flegme, și va rog să-mi scuzați expresia vulgară, dar să-i fut! 
  
 Numai bine. 

Un comentariu: