luni, 3 mai 2010

Feizbuc

Am vazut ca mai nou trendul de facebook a ajuns cam la toata lumea din jurul nostru, ceea ce e ok intotdeauna cu cat mai multi cu atat mai bine, motiv pentru care pana si companiile de telefonie mobila au sarit la cap cu oferte in care dau acces gratuit direct de pe telefonul mobil. Ma rog, e ok asta e un alt biznis pus la cale si un bun tip de marketing.
Descopar cu stupoare ca si aici au ajuns tot felul de coca & pitzi care nu sunt in stare sa-si scrie si numele corect, sau sa lase un mesaj decent, da pula mea padure fara stricaciuni nu exista, am fi ipocriti sa traim o utopie proprie sa credem ca lumea nu e plina de prosti.
Asa ca deviasem putin de la subiect, am si eu un amarat de cont pe feizbuc si mai intru uneori de la birou mai pierd vremea cu aplicatiile de acolo ca sa mai treaca timpul, ce ma bucura destul de tare e ca il am in lista de prieteni pe Nicolae Ceausesc, ce ma enerveaza maxim e ca de fiecare data cand intru imi apare in dreapta Dan Capatos si ma fute la cap sa apas click pe "imi place", de ce pula mea nu apare langa butonul ala si un buton de genul "du-te dracului de gay", sau "dispari in pula mea de pe fata pamantului" nu domle asta nu apare, si stai si inchizi mereu cacatul ala de ad cu capatos si emisiunea lui de cacat.
Azi cand am intrat, hop frana, nu mai aparea capatos acolo, zic taci ca azi o sa fie o zi minunata, e durerea pulii!!! a aparut tudor chirila, chiar nu stiu de ce pula mea ma terorizeaza astia de ce au dreptul la feizbuc???

Apropo de Chirila asta, acum vreo saptamana a facut omu criza de nervi, i-o fi zis Mr. Crin Antonescu ca nu mai este modelul lui in viata sau nu stiu cert e ca era sa lesine baietul. Eram pe la metrou cand am citit aceasta stire pe acele tv-uri in timp ce vroiam sa ies. Si cum mergeam eu tropa tropa s-a oprit timpul frate, toate pizdele au ramas socate, cu ochii beliti in tv, nu clipeau nu respirau : "Omg Omg Omg nu mai avem la cine sa speram ca poate ne fute si pe noi???!?!?!?!" dupa ce a aparut si continuarea ca si-a revenit omul din criza respectiva toata pizda vestita a Romaniei a inceput iarasi sa respire. Fuck it noroc ca e baiatul ok.

Da ati inteles nu suport gheii in special capatos si tudor chirila, si da nu il suport nici pe Crin Antonescu, care in plin avant electoral l-a declarat pe maimutoiul de Tudor Chirila modelul lui in viata, semn ca mr. crin vede pizda doar de sarbatori si si-ar dori si el ca deh.

Numai bine.

Un comentariu: