joi, 13 mai 2010

Nimicuri

Nu stiu daca ai stat vreodata sa te gandesti ce expresii de cacat folosim si ce saluturi idioate auzim si daca nu esti atent incepi sa le folosesti si tu. Ajungi la un moment dat sa iti imaginezi cum ar arata ceea ce zici si incepi sa iti pui problema daca ai inceput sa o iei din loc sau nu.


"A cauta acul in carul cu fan" - o zici de obicei cand cauti ceva si ai sanse minime sa gasesti, dar daca stai sa te gandesti mai bine un ac intre niste paie, mai ales daca e si lumina, il vezi in pizda masii ca luceste si nu are aceeasi culoare cu niste paie uscate logic nu? e ca si cum ai cauta un fir de par alb intre 1000 de fire de par negre e fix acelasi cacat.


"Cine se trezeste de dimineata departe ajunge" - sa mori tu?, pai facem asa ma trezesc ca boul de la 5 dimineata si beau cafea pana la 7 cand plec la munca, vai ce departe am ajuns, deja linia orizontului pare un punct pentru mine.


"Unde nu-i cap vai de picioare" - iti zic eu unde nu e cap e sinistru, daca il vezi pe unul fara cap te mai intereseaza picioarele?


"Omul cinstit nu face niciodata rau de voie buna" - Eeeei cacat, nu stiu cine dracu crede asa ceva, iei un om de la tara care toata viata lui a muncit a crescut animale, a cultivat tot ce putea  si le-a vandut la piata ca sa poata avea bani de paine ca sa-si intretina familia. Cinstit zic eu pana aici. Se duce acasa bea o gura de tuica si iese in curte si il vede pe vecinul ca a mutat gardu pe proprietatea lui, se duce omul il fute putin in gura, ca deh astea sunt problemele majore la tara, si ii da o sapa in cap, da probabil din greseala nu a vrut saracul sa faca rau voit, era datoria lui de om cinstit sa faca asta.


Ma enerveaza uneori si saluturile alea cretine pe care le auzi de colo colo cum ar fi: 


"Ce faci coaieee" - atunci brusc am revelatia coiului si ma duc repede la oglinda si ma uit speriat pentru ca ma gandesc ca poate semna cu un coi gigant si mergator ma uit si vad ca nu semnan, rasuflu usurat si ma duc inapoi pentru ca ma gandesc ca omul poate chiar vrea sa stie de alea mici ce fac cum se simt si sa i fac pe plac nu?
"Ce pula mea faci ma" - Vizual nu imi place asta, adica de unde pana unde pula lui are legatura cu  ce fac eu? sau de unde pana unde atata tragere de coaie?


"Du-te ma dracu hai incoace" - De cate ori nu ai auzit chestia asta la prieteni? Eu am auzit si mereu sunt nedumerit ca nu stiu ce s fac mai intai sa ma duc dracu sau la el si incep sa urlu " Hotaraste-te ma nene ori acolo ori acolo!!" 


"Sa traiti!" - La salutul asta Basescu chiar i-a stricat dracului sensul de tot, ce cacat sa mai traiesti, dar oricum cand iti izce unu "Sa traiti" te apuca dracii, ba incompetentul pizdii matii tu chiar crezi ca daca nu imi ziceai tu nu traiam, crezi ca stateam verde la fata si imi tineam respiratia ca sa poti sa zici tu?


"Salut boss ce faci?" - asta e buna, daca te saluta cineva asa trebuie sa-i zici, ete ce dracu sa fac bine, sterge-mi si mie adidasii argat! pula mea nu par interesant sa il strigi pe unu boss decat daca e seful tau si iti place sa o zici in alta limba.


Mai sunt unii care taie din cuvinte ca sa para mai interesant:


"Ce fa ma" - ce sa ce? vrei sa te fut sau ce?
"Un' teci" - ma apuca dracii si zic la mata happy now?


Si mai sunt multe altele si daca le iei la rand ajungi cam in acelasi loc cu mine.


Numai bine.

3 comentarii: