marți, 7 august 2012

Fuckza Heat


Pe zi ce trece simt ca ma apropii cu pasi din ce in ce mai repezi de un deces temporar termic, si desi stiu ca nu prea are sens sau inteles ce am zis trebuie luat totul ca atare.
Daca mai tine cineva minte cum ne vaitam prin primavara de iarna prelungita care ne-a futut complet programul si care a blocat o tara intreaga, si cum ne rugam toti cu limbile lipite de calorifere  sa vina vara in pula mea odata ca sa nu clacam psihic.


Odata cu vara a venit si conectatorul cu melodia care a isterizat Romania si anume vara nu dorm, care la inceput parea ok melodia, catchy ca sa zic asa, toata lumea spera ca va veni vara full de party-uri si afterhours, dar pe masura ce ne-a batut soarele in cap si am ajuns mai rau ca aia de n-au luat bacul nici la a 8 a incercare, a ajuns sa ma sece melodia, adica de ce pula mea n-as dormi tocmai noaptea cand prinzi alea 3 ore de racoare si poti sa dormi linistit fara sa te mai bata aerul conditionat in muie. Am ajuns ca in fiecare zi in care plec la munca de dimineata sa blestem si sa injur si sa ma vait ca as dormi si pe jos, ca nici un somn in conditiile descrise nu te mai odihneste, e mai mult o stare de lesin de cateva ore pe care o numesc somn in ultima vreme.

Am mai observat o chestie noua, desi stiam ca tantarii s-au jmecherit si intra si prin plasa, acum nu stiu care pula mea le-a dat masti de gaz, ca dau cu "sprei" si cu pastile in ei si degeaba, ma fut noaptea de ma indoaie prin toate colturile camerei la modul cel mai grav, tampitii dracu.

Si cum Romania e tara tuturor imposibilitatilor, unde dracu nu e asa de al dracu si unde legile sunt facute special sa fie incalcate, faptul ca iarna trecuta ne-a dat peste cap si s-a blocat productia, s-au distrus serele si au afectat culturile in devenire a dus la anumite scumpiri si ca niste prosti din familia lui Moromete am sperat ca de la atata umiditate o sa avem un final de an exceptional. Singurul lucru ramas de la umiditate a fost doar egrasia si rugina ca acum a venit seceta si cum romanii sunt pregatiti in orice an sa irige s-a facut un cacat si anul asta, o treaba excelenta si un bun motiv sa mancam mai scump.
Dar dracu nu e asa de negru, cum media de cacat infloreste la modul negativ orice stire hai sa panicam tot romanul, si ca exemplu am vazut un interviu in care un cioban explica cu maiestrie ca el de la 500 de oi aduna o galeata de lapte. Nu-s cioban de meserie da pula mea, si daca mulgi 500 de berbeci scoti mai mult de o galeata de, sa zicem, lapte.

In concluzie ca sa nu murim de foame trebuie sa gasim si noi ceva de muls, ca pana si covrigii s-au scumpit.

Numai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu