joi, 20 august 2009

Politia Romana


Ce se mai lauda politia din romanica, cu masinuta lor de 295 cp, un Lancer periculos cu care spun ei pot tine pasul cu vitezomanii sau ca la americani urmariri spectaculoase pe autostrada.
Ma bucur ca au asa ceva, daca nu ma insel era si un Seat Leon Cupra, la fel de periculos, deci avem politie si de viteza, oare au dat 250 000 pe lancer? daca un logan a fost 75000, wohoo iti dai seama ca se merita sa dai 250 000 pe un lancer, pare chiar o mica pomana. (lame). Ok toate bune, da.. au bani de combustibil?
Si nu spun asta doar ca vad la TV ca nu au bani nici de procese verbale, pixuri etc, nu spun asta doar ca ii vad iesiti in strada si plang ca nu au bani, dar spun asta pentru ca am vazut cu ochii mei ca sunt in foame.

Am avut un nefericit accident acum ceva timp, am facut hartiile, mi-a dat omul asigurarea, ne-a luat la sectie cu masina de politie (loganul de 75000 euros), hopa era pe rosu, ce ne zice mr. gabor "sper sa nu raman fara benzina ca trebuie sa vad duc si inapoi la accident, am bagat de 20 lei si s-a dus imediat", hopa mah, m-am intors cu txiul la fix cand imi ridicau aia masina pe platforma. Totul a fost bine pana la urma.

Data urmatoare cand m-am convins ca sunt cu foamea pe ei, acum 3 saptamani, la plimbare in parcul politehncii, unde un idiot a dat cu un motor peste unu care era pe marginea drumului pe contra sens, am sunat la politie, dupa 35 minute au venit si ei ca nu au inteles adresa si au ocolit prin pizdele mamelor lor cred, una e politehnica in bucuresti, unul e splaiul independetei vis a vis de max, explicatie ca la prosti.
Cand au aparut individul de pe motor a fugit, semn ca nu avea permis, aparuse altul care o dadea in asa fel incat sa se inteleaga ca el era pe motor cu un papagal in el si un tupeu incredibil tracanea de zor, (nici macar nu fusese de fata si el povestea ce s-a intamplat), le-am povestit domnilor politai ca ala nu era de fata si ca individul a fugit, dar fara rost.

Pentru ca baiatul lovit nu necesita chemarea unei salvari, politaii au zis ca daca nu vine salvarea nu au ce sa faca, nu s-a intamplat nimic. WTF?
Se enerveaza si se urca in passatul lor si ironic, ia uite ma dupa ce ca nu avem motorina am mai consumat si pentru astia.

Concluziile trase: DA sunt incompetenti! De unde dracu bagati voi in masinile voastre de superviteza combustibil ma?


Numai bine!

Un comentariu:

  1. Masina aceea nu o vor primi, stai linistit. Domnisoara care se ocupa de PR-ul celor de la Mitsubishi Motors Romania a facut putina gargara unor redactori atunci cand stirea aceea a aparut pe site;)."Politia Romana a primit un Mitsubishi Lancer Evo X"..acesta era titlul stirii care acum a fost scoasa de pe site. Multe sporuri Cristi. Te pupa Sho:)

    RăspundețiȘtergere