marți, 18 august 2009

Cum ne facem de ras

Da uite fix asa.
O zi normala la birou, totul a fost ok fericit ca se incheie ziua, asteptam cu nerabdare minutele care parca nu mai treceau ca sa plec, beleam ochii la ceas in asa hal incat daca ar fi fost o clepsidra as fi numarat fiecare bob de nisip din ea, intelegeti voi.

Ca idee, lucrez in IT, dar in domeniul turismului, ca un fel de IT-ist pentru toate agentiile de turism.

Cand sa-mi iau bagajelul si sa o tai spre casa, pac suna telefonul de la call center, fiind singur, iau receptorul si raspund:

"eu: Acqua development, buna ziua (asa cu ceva nervi ca ma tinea unu peste program)
taranul: aloou, vreau si eu wizz-air (pronuntie execrabila am inteles cu greu wizz-air pronuntati cum cititi cu un accent de taran si o sa iasa ceva)

eu: banuiesc ca vreti un bilet de avion de la wizz-air, dar nu suntem agentie de turism, noi producem software

apare la telefon taranul 2 care ia problema in dinti

taranul2: mai boss, sunt in Anglia (whatever, vazusem numarul stiam) si vreau sa vin in tara, am bani care e problema vrem si noi bilete

eu: i-am explicat si amicului dvs. ca nu suntem agentie, e o greseala de numar (in gandul meu o pula nu vrei ma jigodie? ma iei pe mine cu boss)

taranul2: cum pula mea ma zici ca esti agentie si acum nu mai esti? sa te fut

eu: inchid telefonul si plec."

Un idiot. Mi-a stricat o zi care era aproape de un sfarsit de un succes minim.
A trecut, mie mi-au recut nervii, ziua s-a dus acum nu am nici un resentiment, problema mea e ca ala si foarte multi ca el ne fac tara de cacat, nu era de ajuns cate cacaturi se intampla si aici, mai arunca si cate un cretin de la distanta.

Te duci in Anglia, sa vizitezi, si te intreaba unu de unde esti si cand aude ca esti din Romania, la cat de mica e lumea in general, o sa zica, aaaa il stiu si eu pe unu Gheorghe manca de pe strada furnici!

De rahat.


Numai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu