joi, 24 septembrie 2009

Servicii si calitatea lor


Dupa cum stim de cele mai multe ori la noi in tara serviciile sunt de cacat. Nu trebuie sa generalizam, dar cam asa este. Si o sa dau un exemplu care mi-a futut creierii timp de 3-4 ore.

Cred ca stim toti de brand-ul Dell, dupa parerea mea si a multora produsele lor sunt de calitate. Asa ca la birou la mine avem un server Dell, dar care are cam putin ram. Orice incercare a noastra de a face upgrade de memorie cu produse luate din magazine a esuat pentru ca nu se potriveau, erau anumite tipuri de placute, bla bla. Solutia cu care am venit eu sa mergem pe sit-ul Dell Romania, sunam la suport si vedem cum rezolvam cu ajutorul lor. Zis si facut, intru pe site, vad acolo ca se ofera sa te ajute sa iti faci upgrade la diferite componente, dau pe contact si sun.

Imi raspunde o gagica, imi zice in engleza cine e si ce face, zic bun, vreau la suport in Romania. Imi da numarul de suport din tarisoara noastra, sun acolo, imi raspunde robotul in romana, imi vorbeste el frumos cat astept, pac imi raspunde unu Brian, tot din Anglia. Zic hai sa vorbesc cu asta, si omul super de treaba discut cu el, punem la punct cam tot, ii dau mailul meu imi raspunde imediat, doar ca imi explica un lucru, anume el nu face vanzare si nu are cum sa ma ajute asa ca va trebui sa discut cu distribuitorii lor si mi-a indicat asesoftul.

Deschid mailul, mi-a detaliat modelele de memorie care ar fi bune si un numar de contact Asesoft Distribution.

Sun la Asesoft Distribution, le povestesc si alora de unde pana unde am ajuns la ei, ce am nevoie, si mi se raspunde ca nu am sunat unde trebuie ca ei lucreaza doar cu reselleri, ma pun sa sun la Asesoft International.


Sun la Asesoft International, ii povestesc cum Brian m-a trimis la Mihai de la Asesoft Distribution, ii povestesc problema, raspuns prompt, sunati la Asesoft Ploiesti sa va dau numarul de la vanzari, zic ok.

Sun acum la Asesoft Ploiesti la vanzari, iar aceeasi poveste cum am trecut din telefon in telefon si am ajuns acolo, spun ce problema am pentru a nu stiu cata oara si in culmea disperarii aud urmatoarele dupa ce i-am zis ca sunt din Bucuresti " aaaa pai nu ati sunat unde trebuie, sunati la colegii de la Bucuresti, uitati nr. 0722xxxx domnul Nadir Ismail va va ajuta sa rezolvati problema".

Si sun la Mr. Ismail, ii povestesc si lui tot sirul povestii, cred ca Ion Creanga ar fi fost muci pe langa mine asta dimineata, si ma asculta omul imi cere si el, ca si englezul, detalii de pe server, serii si alte dracii, si imi zice sa i le trimit pe mail. Le trimit eu pe mail si astept. Dupa 2 ore nu vad nici un raspuns si ma gandesc ca poate am gresit adresa de mail, ca Brian dragutul de el a raspuns in minutul 5 dupa ce am inchis convorbirea cu el, si ii mai dau un mail sa il rog sa imi confirme daca a primit mailul meu.

Dupa inca o ora imi raspunde si imi zice ca trebuie sa discut cu Ovidiu despre aceasta problema si el ma va ajuta...


Si cam asa a ramas, ori sistemul e de cacat, ori oamenii astia au fost atat de dobitoci incat zic eu, ar fi putut sa imi dea un numar pentru vanzari de la inceput, dar au preferat sa ma exaspereze pe mine. Ideea e ca mi-a facut placere sa vorbesc cu Brian decat cu romanii astia spurcati care ma faceau sa scuip cand vorbeam cu ei, a fost vorba doar de atitudine. Inca odata in unele locuri trebuie sa angajezi oameni educati. Relatiile cu clientii nu sunt pentru orice oligofren.


Numai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu