vineri, 18 septembrie 2009

Au inceput scolile


Pana la urma au inceput scolile, in ciuda crizei si a modificarilor facute de Abramburica, aproape ca era sa isi taie singura creanga de sub picioare, nu de alta da ar fi contribuit si Micul Boc, dar a reusit sa isi dea seama la timp ca ar fi pacat sa i se scada leafa si a ascuns cateva amendamente din noua lege. FUCK! mi-ar fi placut sa o mai futa si p'asta cineva, ca ea prea ne fute pe toti.

Cum ziceam, au inceput scolile si te lovesti pe strada, prin metrou, prin tramvai, in trafic de toate maimutele si toti maimutoii care isi numara pe degete flocii de la cur si nu mai pot de vanturile care le strabat anumite cavitati si zone. Stateam ca tot omul in metrou si vad un grup de pitzi care stau de vorba, erau chipurile in drum spre scoala. Dupa cum le vedeam imbracate as fi bagat mana in foc, ca scoala ar fi ultimul loc in care s-ar duce, stateau asa fasonate, machiate, 'pitzipongerite' cu niste posete imense, sincer nu stiu ce cacat cara in ele, in ziua de azi doar alea mici pana in 14 ani mai poarta clasicul ghiozdanel cu care eram noi obisnuiti, nuuuuu acum o geanta de mana (deci nu de umar!!!! ce plm.) imensa, in care nu stiu ce cacat cara, ori 10 seturi de farduri, ori caietele si cartile pentru un semestru intreg, sincer de prost gust la fel ca si basinile de a umbla cu o sacosica de carton cu nu stiu ce brand pe ea, peste tot in loc de gentuta. Te duci iti cumperi o pereche de chiloti, porti sacosa de la chiloti ai putea zice nu? bla bla.

Si am asistat fara sa vreau la discutie:
- Fata ti-ai pregatit "spiciul" pentru astazi?
- Da uite ca l-am scos la imprimanta da nu stiu cum dracului tin eu minte toate numerele si formulele astea. (si incepe fata sa repete ceva, eu am zis ca era matematica, si m-am intrebat: Ce cacat de scoala fac astia in ziua de azi ma? cand eram noi la liceu la matematica ti se dadea o problema la tabla, singurul "spici" pe care puteai sa-l mimezi, era sa te uiti ca boul/vita la profesor si sa dai din umeri, sperand ca privirea ta sa il inmoaie pe profesor si sa te scuteasca de un binemeritat 2. what the fuck?)
- (striga alta) Auzi fata eu nu mi-am facut "spici" nu am avut timp deloc
- pai si ce ii zici profei cand o sa te intrebe?
- auzi nu trebuie sa mai dau explicatii sunt clasa 9a, nu am facut si punct.

Atunci am zis sa-mi bag pula'n clasa 9a, deja imi trecea prin minte daca dintr-un scuipat le-as fi nimerit pe toate 4. Ma rog m-am dat jos repede si m-am indreptat cu pasi repezi catre birou, printre alti cocalari care cercelati, gelati si super parfumati o intindeau spre scoli cu pantaloni rupti, bratari cu tepi, cercei in urechi, da macar aveau ghiozdane.

Se cam duce de rapa invatamantul nostru as zice....

Numai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu