luni, 7 septembrie 2009

La servici

La noi sunt codri verzi de brad
Şi câmpuri de mătasă;
La noi atâţia fluturi sunt,
Şi-atâta jale-n casă.
Privighetori din alte ţări
Vin doina să ne-asculte;
La noi sunt cântece şi flori
Şi lacrimi multe, multe...

Da.Frumos.
La noi la servici birourile maron se îmbină cu laptopurile gri sau negre (că doar nu s-ar fi îmbinat birourile negre cu laptopuri maron.doh!), la noi la servici stăm înconjuraţi de hârtii, 2-3 tipuri de telefoane fixe, la noi la servici toată lumea e de treabă şi poţi să vorbeşti orice cu ei, la noi la servici avem biblioteci cu sticle de whiskey acolo unde trebuie să susţină cărţile în poziţie dreaptă, niciodată desfăcute niciodată deschise, la noi la servici femeia care face curat vine 1 data pe săptămâna şi pleacă, atât (o să vorbesc de doamna noastră Zoica în alt post),la noi la servici avem un WC-eu jegos la maxim, o hepatită în toată regulă, gen, uneori e curat de multe ori nu, dar condiţiile sunt mizere.



Într-o zi normală, ca băiat (ca fată nu ştiu cum e), te duci să te pişi. Te desprinzi de munca ta de la birou şi când simţi că oricât ţi-ai strânge coaiele între picioare si simţi că plesneşti. Şi te îndrepţi cu paşi repezi spre WC. Tragi uşa încărcată de vopseaua care ascunde la 5 cm în spatele ei minunatul lemn de brad din care a fost confecţionată, şi te pişi. Şi te pişi, şi în faţa ta e un gemuleţ micuţ, vezi destul prin el, de afară ţi se vede căpăţâna (ochi, păr, nas, gură, capul de sus cu alte cuvinte, ar fi fost o baie foarte perversă dacă se vedea capul de jos). Şi te pişi, aici rămăsesem, tu care te ţii de 2 ore că te duci, te duci să te pişi, când în final apuci să o faci, şi fruntea ta nu mai e încreţita, răsufli uşurat şi în privirea ta parcă se citeşte un orgasm, da' când arunci şi tu o privire prin gemuleţul ăla vezi un cârd de muieri care fumează şi belesc toate fasolea la tine. De căcat! Stăteam să mă gândesc ce o fi în capul ălora, ce imagini?


Numai bine.

6 comentarii:

  1. si ca sa nu te las necomentat..in primul rand nu te stiam asa de sensibil la opinia celorlalti despre tine chiar si atunci cand..
    cat despre ce-o fi in capul lor, n-am cunoscut niciodata o femeie care sa aiba genul asta de fetisuri, cred ca mai degraba au zis"hai fata sa plecam" cat despre imagini tu ar trebui sa stii cel mai bine cat de expus erai..:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. asta era problema, ca nu plecau, stateau si se uitau.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce sa zic, astea ne fac "sexu' " de rusine!!!! :))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. ce sa zic, astea ne fac "sexu' " de rusine!! :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. apropo de intamplari amuzante in bai...intr-un local "select" din orasul natal, dupa cateva beri cu prietenii m-am hotarat sa fac un efort si sa ma duc pana la baie (care era undeva la etaj si avea o dispunere ceva de genu: deschideai usa de la baie in fata era baia fetelor (sa nu intelegeti gresit prin baia fetelor ma refer la buda, o camaruta de 1 metru patrat locul in care imparatul merge pe jos) iar in partea dreapta muzeul mioritic pt pisat al baietilor). Bun...acuma na, am urcat scarile, mai cu picioarele apropiate, in fine sa nu intram in detalii, am ajuns in fata baii, deschid usa cand ce sa vezi...o mirobolanta hipopotamita statea cu usa deschisa la tron fix in fata mea, cu o fata incordata si cu ochii mici (se cam chinuia sa scoata monstrul). am ramas masca amandoi...a scos un tipat si incerca sa inchida numai ca nu trecea de picioare. Mi-am continuat drumul catre wc la care din camera vecina se aude un "scuze"...urmata de o serie de cateva vanturi si de o briza molesitoare ce ar fi omorat si un elefant. Am constientizat ce se intamplase abia cand m-am intors la masa si da-i tata ras. si acum imi vine sa rad cand ma gandesc la fata incruntata a hipopotamului din wc.

    RăspundețiȘtergere