joi, 5 august 2010

Viata e o curva

Buhuhu mai sunt prostii pe care le-am auzit da asta e una mare si destul de comuna, adica nu o auzi numai pe la prieteni suparati pe viata sau la persoane de pe strada, o auzi  si in melodii suparate pe viata si parca te deprima si te fac sa iti infigi un pix in ochi si sa bei insecticid. Sunt melodiile alea pe care le asculti atunci cand zici ca iti boceste sufletul dupa vreo dragoste ratacita in desert sau in alt penis decat al tau uatevar si asculti cum zic toti ca viata e tarfa, ca viata e curva si tu stai ca boul/vaca si zici da sa-mi bag picioarle asa este, ma regasesc total in melodia asta, eu sunt, eu sunt!!! si descoperi ca asta singura bucurie in acel moment ca vezi domle' te regasesti intr-o melodie trista, si asta  e un exemplu dat ca sa vezi cum devii usor patetic/a sau pateist/a pentru ca te bucuri de un lucru trist pe care ti l-a provocat o persoana pe care ti-ai dori sa o omori cu sange cald ( nu pricep treaba cu sange rece asa ca o sa folosesc vorba asta cum vreau eu). In concluzie te bucuri intr-un moment de suferinta de raul care ti se face, esti dobitoc? nu -mi dau seama nici aia emo nu fac asta. Uadafac?
Daca zici ca viata e curva, tarfa sau de cacat, clar esti prost, inseamna ca:
 - nu vezi decat lucrurile rele care se intampla, deci esti prost nu?
 - te complaci in situatia in care esti, il iei pe NU in brate si astepti sa pice ceva din cer, deci esti prost nu?
 - singurele discutii pe care le mai ai cand socializezi sunt legate de faptul ca totul e nasol sau greu, deci esti prost pentru ca impui capul cu prostiile tale si altora 2x prost nu?
 - multi au o vorba ca unde am scuipat acolo nu mai calc dar calca in scuipatul altora, deci sunt prosti nu?
 - nu esti in stare sa mergi mai departe niciodata decat daca iti zice mata, iar esti prost nu?
As zice ca daca ai mintea deschisa si stii sa te zbati o sa iti dai seama ca viata nu e curva si poate nu esti nici cel mai destept dar capeti satisfactie si respect de sine.
Fie ca nu ai bani sau ca nu ai prietena asta nu iti da dreptul sa spui ca viata e curva atat timp cat nu faci nimic sa schimbi asta.
Cred ca nu e gresit ce  zic.

Numai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu