miercuri, 25 august 2010

Discutii vechi cu prieteni noi, sau discutii noi cu prieteni vechi

Imi pusesem in plan sa nu mai fiu asa de puturos si sa fiu putin mai activ pe blog, sa mai intru si eu pe messenger si chiar sa raspund celor care imi scriu sau imi lasa mesaje (asta in cazul in care nu eram invizibil) dar nu am reusit, ca de multe ori planul s-a dus pe pula pentru ca au aparut o gramada de probleme noi, griji si agitatie care m-au obosit foarte tare. Sunt intr-o  pasa foarte proasta de zici ca sunt jucator la nationala, dar ma gandesc acum ca tot raul spre bine si chiar daca e dificil trec eu peste tot ca sunt baiat mare (cel putin asa tind sa cred).
Mi-am dat seama, in ultima vreme, ca mare noroc avem noi cu internetul asta cred ca e tatal nostru pentru ca pe net gasesti filme, muzica stiri, poze si mai ales vechi prieteni/e cu care nu ai mai vorbit demult ca pula mea sa dai un telefon din cand in cand e dificil si oricum de ce sa consumi toate miile de minute de la cosmote, nu?
Si eu gandesc in felul urmator, intri si tu pe messenger ca tot omul, bagi repede un status ca sa nu fii ultimul prost care intra pe mess bou sign in si iese vaca signed out, dupa care te uiti prin lista sa vezi ce si cum se mai invarte si pac vezi online pe cineva pe care ori nu l-ai mai vazut demult, ori nu ai mai vorbit demult, ori vreuna/unu pe care l- /ai futut /-o in tinerete si ai vrea sa mai faci putina miscare, pur si simplu motive sunt foarte multe ideea e ca cu un motiv ori te plictisesti ori vrei sa te futi pana la urma.
Cum ar suna o discutie intre 2 baieti care nu s-au mai vazut demult desi erau buni amici

1: Ce faci coaeeeeeeeeeeee!! :*
1: Sa moara mama de cand nu te-am mai vazut..
2: Bine`m p'acasa o ard pe messenger asa pervers ca pe targu ocna
1: Ce ai mai facut esti bine?
2: Oarecum, hai drq sa bem o bere ceva mai stam de vorba ca-mi e sila sa butonez pe messenger
1: Bine mah, intr-o ora pe lispcani ca;s multe pizde, hai ne auzim la telefon 
1: Bafta!
2: Te salut.


Acelasi scenariu pentru 2 fete:

1: Ce faci fata:*:*:*>:D<
2: Bineeee fataaaa:*:X
1: Ce naibii mai zici, nu te-am mai vazut de un car de ani, apropo rochita aia de la pub de acum 3 luni era  foarte fitzah:X poate mi-o imprumuti si mie
2: Da fata nu e nici o problema ce nu fac eu pentru surioara mea:X
2: Apropo
2: de seara aia
1: Asa, ca ai plecat cu X
2: Da am plecat si grabita si nu mai stiu cum si toti se uitau si ......(o ora de poveste timp in care fata nr 1 se uita pe acasa tv la telenovela si ,mai citeste printre randuri si la final zice...)
1:Daaaa, bine ca a iesit ok
2: Poate ne vedem la un suc ceva ce zici?
1: Chiar as vrea stabilim zilele astea, eu plec la shopping mai vorbim:*:X:X:X
2: Asa facem, si eu ies nu mai stau chiar vreau sa ne vedem candva:X pupis bye


Acelasi scenariu pentru el si ea:

el: bunaaaa:*
ea: buna!
el: ce mai faci, esti bine?
el: bine ca te-am prins online ca rar intri si imi era dor sa  mai stam de vorba
ea: dar intru mereu pe messenger:-?
el: ori ma tii pe invisible? ;-<
ea: nu e adevaraaaaaat:***
ea: sunt bine, as putea sa zic, una peste alta e ok da cum ti-ai adus tu aminte de mine?
el: asa pur si simplu ma gandeam demult sa te sun sa mergem sa bem un suc, mai depanam amintiri sau sa mergem la un film ceva gen
el: :>
ea: bai nu stiu ce sa zic mi-ar placea sa vad cand o sa am timp ca mai sunt cateva lucruri de facut si deh, whatever
el: hai hai lasa vrajeala, mergem ca doar nu te omoara nimeni si-asa imi e dor de tine rau de tot
el: eu ies ca ma duc la treaba te sun diseara si stabilim nu accept raspunsuri negative:*:*:*
ea: off bine suna-ma si stabilim, pup:*


Cam asa suna, concluziile...le trage fiecare.

Numai bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu