marți, 31 august 2010

Cum e sa fii alb intre negri

Ca de obicei zic ca nu ma vait dar dupa cuantumul de cacaturi de saptamana trecuta care m-au facut sa suflu in terci sau cum se  mai zice "sa-mi dau cu tesla`n coaie", am reusit sa incep o noua saptamana si destul de optimist, am zacut aproape 2 zile, ca m-a cam durut capul si cred ca am fumat si in exces pentru ca ma arde tot gatul, optimisul consta in faptul ca stiu sigur ca nu sunt pe moarte, asa ca liniste nu va bucurati inca. Dar lasa ca ma bucur eu pentru ca dupa mai bine de 10 ani am reusit sa rup un blestem, deci inca ceva taiat de pe lista, blestem cu care m-am laudat peste tot ca l-am rupt singur, fara vrajitori si alte muiste de genul. Sincer as fi vrut sa apar si la tv, dar pentru blesteme si alte nebunii paranormalizate trebuia sa apar la OTV ceea ce nu era ok pentru ca am si eu pretentiile mele, si oricum nu m-ar fi vazut nimeni pentru ca si prietenii mei au pretentiile lor evident nu?

Asa ca am ales sa folosesc cea mai simpla si veche cale sa ma laud.
Stiti cu toti cacatul asta cu uita-te sub capac aparut daca nu ma insel prima oara la coca - cola posibil sa ma insel insa nu ma intereseaza, in orice caz tin minte ca eram mic copil, deci acum mai bine de 10 - 13 ani. Atunci cand eram si eu mai mic si mai zburdalnic si cred ca toti eram asa, dar vorbeam de momentul cand ma trimitea mama sa cumpar o sticla de suc si cu o fericire deosebita, pletele in vant cu balele pe afara alergam cand ma tineau picioarele pana la magazin. Motivul disperarii era acela ca daca te uiti sub capac poti sa castigi si in toata gafaiala aia a mea ziceam "o sa castig, o sa castig!" si am castigat pula evident (adica nimic). De fiecare data entuziasmul scadea treptat si am ajuns sa fiu mai pesimist si chiar ma gandeam serios sa incep sa beau suc de corcoduse.
Asa ca timp de ... sa zic totusi 15 ani, coca cola mi-a dat numai muie, asa zis pe romaneste, ca deaia suntem tigani ca sa injuram si sa scuipam nu? dar acum cateva zile am rupt blestemul si le-am facut paguba, am castigat o sticla de 0,5l. Am luat sticla, m-am uitat sub capac si prima data in viata asta a mea am vazut altceva decat mai incearca sau alte dracii de coduri. Imi salta inima de bucurie, in sfarsit s-a dus pe pula blestemul meu, cred ca l-au ajuns celelalte blesteme ale mele din urma altfel nu - mi explic. M-am dus mi-am revendicat premiul si mandru am iesit din magazin si am baut-o linistit, e buna totusi vorba aia ca ... speranta moare ultima.

Toata prostia asta cu dopul de cola a picat bine intr-un moment dificil si ca sa explic si titlul ... ce face un alb intre negri? .... straluceste!

Numai bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu