joi, 2 septembrie 2010

Ce mai cauta lumea pe gugle

Exista o vorba din popor care zice cam asa " Mare Ti-e gradina Ta Doamne " , si zic eu ca zice bine pentru ca mi-am dat singur cu dovada in cap si am descoperit ca in lumea asta in care traim, si ma refer strict la Romanica, (nu ca ar fi altii mai destepti in alte tari e acelasi cacat in alt ambalaj) exista doar 2 categorii de oameni, si anume: oameni cu cap si oameni fara cap.
Si vorbim la figurat nu va ganditi ca exista olteni fara cap pentru ca nu s-ar mai numi olteni si s-ar numi zombie ar fi ingrijorator de infricosator si de amtetitor etc. , dar ca o paranteza cred ca ar aduce multi turisti la noi ca tot se vaita astia.
Dar ma rog, bla bla asa ca ziceam ca la figurat vorbind se disting 2 categorii de oameni cu cap si fara cap sau daca vrei oameni prosti si oameni destepti, diferenta e ca aia prosti ating cu succes limita inferioara a naturii de a fi om si de a gandi iar cei destepti pleaca de la nivel mediu pana undeva la apogeu.
Si pe  aia prosti la maxim i-am gasit pe internet si as vrea sa vada si alte persoane cine si ce mai cauta pe google.

1. Feizbuc.com, feizbuc.ro - pentru ca sunt exagerat de multe cautari de genul am sa ii scot din ceata pe bietii romanasi si link-ul corect : http://facebook.com, dupa culesul de porumb poti sa mai dai un comment pe feizbuc.
2. La ce e bun frunzele de nuc - frunzele nu e bun, nucile e bune
3. Dedeman scrumiera care tuseste - tuseste cand ce? vrem si noi!!!
4. Pastile gripa porcina - nu ai nevoie de pastile, pupa porcul in zona fierbinte de 3 ori pe zi si trece garantat.
5. Sunt cam ciudat - Stai linistit, nu tebaga nimeni in seama oricum, deci nu este panica
6. A pregati spiciul - Ohoo, daca ii zici spici mai bine nu il mai pregatesti il mananci rece si gata.
7. Banii pe care-i dai pe tigari in fiecare zi - Ca sa te ajut: intre 9 si 30 lei sau mai sus depinde de buzunarel
8. Bunicute futute - Succes la cautari, totusi daca nu vezi nimic pe net, stii unde le gasesti ai grija sa nu iei curva satului.
9. Cand se schimba vremea ma doare mana dreapta - Bine ca nu te doare in cur ca la ce e afara mi-ar fi fost mila de tine.
10. Ce semne ai cand minti - Ai sanse sa ai semne dupa ce minti, riscuri si meserii
11. Ceva ce nu a inceput si nu are cum sa se termine - Einstein traieste!
12. Cine stie sa faca un memoriu?  - Erau toti cu mana pe sus sa raspunda da google-u nu i-a vazut.
13. Cu ce trebuie sa ma alimentez ca sa nu am gripa porcina? - 95 fara plumb e mai ieftina da isi face treaba.
14. Cum arata o pizda cu buze mari? - La fel ca una cu buze mici doar ca difera ceva, ce zici de asta?
15. Am bagat pula-n cur cantr-o femeie - Tare imi e frica sa ma gandesc in ce fel de cur ai bagat tu mermelezu.
16. Cum poti sa iti dai seama daca ai puteri supranaturale - Sari de pe bloc intr-o balta de cacat.
17. De cate ori e normal sa futi pe zi? - Daca tot iti e frica, mai bine nu futi deloc.
18. Imi vine sa ma spal in fiecare zi - pot sa zic ca bine iti vine, poate le-o mai veni si la altii Doamne ajuta.
19. Maine incepe o noua zi pe care nu am trait-o niciodata - Cum ti-ai dat seama?
20. Barbati cu cercei=gay, fete cu tatuaj=curve - O sa fii surprins de realitate comunistule
21. Exemplu de mesaje cul de dimineata - daca vrei sa fii cul in fiecare dimineata invata sa gandesti.
....

Cam atat acum, ce pot spune am vrut democratie uite cine are acces la internet...
Asa ca...

Numai bine.

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. "La ce e bun frunzele de nuc - frunzele nu e bun, nucile e bune" e bune si frunzele la ceai :-))

    RăspundețiȘtergere
  3. 16. Cum poti sa iti dai seama daca ai puteri supranaturale - Sari de pe bloc intr-o balta de cacat.

    epic !

    RăspundețiȘtergere