miercuri, 29 septembrie 2010

Daily news

 M-am gândit de curând să-mi trag nume de indian gen Long Pause pentru că-mi place să iau pauze lungi cam din orice şi asta nu e o ştire şi nici nu vreau să fac ştiri cum s-ar înţelege din titlu, dar în ultima vreme am o nelinişte interioară care mă îndeamnă să iau televizorul şi să mă şterg cu el la baie.
 Şi toate astea pentru că vin şi eu liniştit acasă de la job, mă aşez cuminţel în frigider şi mănânc puţin, asta pentru că nu mai rezist să îmi pun în farfurie ca tot omul, şi dau drumul la tv să aud şi eu ştirile. Şi încep ăştia să behăie ba de baselu, ba de vantu, sau blaga, şi normal că mă apucă dracii numai pentru faptul că eu nu mă baselu prin  casă când mănânc şi nici vânturi nu dau şi în plus de asta nici bleagă nu este wtf?, pe de altă parte nu mai e ca pe vremurile alea când te uitai şi tu la tv şi vedeai că o babă a fost  violată pe nu ştiu unde şi parcă te bucurai pentru ele ziceai "Uite mă le mai fute şi pe ele cineva" sau nişte hoţi care au furat bancomatul dintr-un magazin şi era gol adică lucruri dinastea care poate chiar te-ar tenta să le asculţi, nu alte bălării spuse de orice biped cunoscător de limbă romană.
 Şi dacă tot am adus vorba de politică, mi-am dat seama de curând că Boc e el mic aşa cu un scop, şi cred destul de tare că este  vrăjitor, şi nu acela din OZ sau Harry Potter pentru că nu are barbă, el e un mic vrăjitor care face lucruri să dispară, şi anume zile. Da, el ne scurtează vieţile cu 10-30 de zile pe an, e clar aşa de multe zile nu oricine le poate ascunde, deşi ar mai fi ţigările, care din câte ştiu eu scurtează viaţa cu 45 min, deci cumulând un pachet pe zi se ajunge tot într-o zonă periculoasă şi zic asta pentru că îmi e silă să calculez.
 Ideea e că pe pachetele de ţigări scrie "Fumătorii mor mai tineri" aşa că  dacă eşti trecut de 40 şi fumezi sau trăieşti în România lui Boc fii fericit, indiferent când mori vei fi tânăr, dacă eşti tânăr şi fumezi şi trăieşti şi în România  lui Boc, ţi-o iei perversă ca pe târgu ocna şi nu te mai ridici.

Numai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu