marți, 20 octombrie 2009

Romania, tara incompetentei

Da, stiam ca putini sunt oamenii care isi fac treaba cum trebuie in tara asta si acum imi e foarte clar ca secretarele de la poli nu fac parte din acest grup restrans. Dupa ce birocratia lor iti aduce nervii la pamant, te trimit sa plimbi ca boul(vaca) o foaie prin toata politehnica de la leu la rectorat la leu si tot asa le mai si pierd ca idiotii. Cum e posibil ca la o facultate de profil tehnic sa nu existe o baza de date, sa nu se poate face un transfer electronic pentru plata taxelor? Uite asa, de ce sa nu te chinui sa le dai lor niste bani, ca doar le faci o favoare, nu?? ca mai apoi sa iti piarda chitanta sau sa umbli cu o cerere de colo colo, pentru ca trebuie sa iei 10 semnaturi, sa o inregistrezi si dupa o luna sa te trezesti ca nu apari pe listele cu studenti? Iar cand te duci sa intrebi: bai oameni buni eu mai sunt studenta la voi si daca da, in ce grupa? primesti raspunsul cu nonsalanta: da, dar cred ca ti-am pierdut cererea si chitanta, nu stim in grupa esti, mai intreaba si tu. ?!!?!? Desigur ca situ facultatii e la fel de inutil ca si secretarele, nu numai datorita faptului ca de 3 zile nu mai functioneaza, dar informatiile nu sunt actualizate decat o data la 5 ani sau atunci cand trebuie sa mai platim vreo taxa. dar asta e..traim in Romania, restul il stiti si voi
Multumesc mult z0ner pentru ca mi-ai dat posibilitatea de a posta pe blogul tau si imi cer scuze ca a trebuit sa incep prin a-mi exterioriza frustrarile.
LE: situatia s-a rezolvat, desigur, fara ajutorul lor si fara sa aud macar un scuze

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu