vineri, 12 august 2011

Raid la bulgari

Am avut de curand o deplasare cu staff-ul de la Birou, ceva de neuitat as putea spune, si am reusit sa ajungem pe la Bulgari intr-un loc nu asa de popular precum celelalte statiuni, dar incredibil de aglomerat. Nu am de gand sa povestesc acum ce s-a intamplat acolo sau pe toata durata acestei deplasari pentru ca stii vorba aia 'what happens in Vegas stays in Vegas' asa ca ce s-a intamplat intre noi ramane intre noi.

Locatia in care ne doream sa ajungem era Dalboka, unde se gaseste un restaurant unde se pot manca cele mai bune midii.

Datorita unor anumiti factori am fost sofer, si cu ocazia asta am avut onoarea sa conduc intr-o tara straina in care drumurile sunt la fel de proaste si mizerabile ca in Romania si in plus vamesul a simtit ca ii sta in putere sa rada de mecla mea din buletin, lucru care ne-a ajutat sa scapam rapid de ei. Cu toate acestea calatoria a fost una excelenta pe ritmuri de parazitii si cheloo, cu pletele in vant la maxim, si sprincene zbarlite.

 
(coborare spre restaurant)
Am ajuns rapid la destinatie si am avut timp sa ne bucuram de o priveliste deosebita in timp ce coboram o panta abrupta. Am ajuns pe terasa, totul era nou si in acelasi timp frumos cu ospatarite sexoase care ridicau 60kg pe brat lejer, surprinzator meniurile erau in lb. romana, iar plata se putea face in lei.


Terasa 


 Before

After


In principiu cam asta e, un restaurant frumos, mancare foarte buna, un loc in care doar daca vrei inentionat sa nu te simti bine, e ok poti sa te tragi singur de coaie pana iti dau lacrimile.
Intamplarea care avea sa urmeze dupa ce am plecat de la restaurant mi-a marcat 2 ore de ras continuu si de fiecare data cand imi aduc aminte nu pot sa cred, dar sunt nevoit sa spun tuturor ca am intalnit o femeie din top 10 cele mai proaste romance.

Situatia era in felul urmator, eu cu seful meu Alex am luat-o putin inainte, si sus ne-am oprit sa asteptam si cealalta masina.

Noi aratam cam asa

Masina arata cam asa
(a se vedea nr. de inmatriculare)

Si cum stateam noi si asteptam langa masina, eu cu tigara in bot, Alex facea poze, vine o pizda la noi, pe jos din mijlocul campului si intreaba serios:

ea: Sorry, down there is a Restaurant?
Noi ne uitam unul la altul, putin blocati ca femeia era si cu alte persoane, pe jos, in mijloc de camp, dar raspunde Alex rapid
Alex: Yes it is ( si ii arata cu mana pe unde trebuie sa coboare).
ea: Thank you! (se intoarce spre ceilalti si striga tare asa ca la tara " Haaaai baaaa ca e jos aicea restaurantul!!!"

Pentru cine e curios si vrea sa incerce: http://www.dalboka.com/Dalboka/RO/index.html

Numai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu