joi, 4 august 2011

Unlike

 Deşi şi ştiu că doar pizdele se plâng de obicei de absolut orice lucruşor rău care li se întâmplă, sau mai rău, care li se poate întâmpla, ceea ce transforma totul intr-o drama colosala, voi incepe sa enumar acum lucrurile şi oamenii care mă enervează, sau mă deranjează, dar nu înseamnă că mă plâng, înseamnă că în unele lucruri mi-aş băga pula, şi pe unele persoane le-aş fute în gură cu un tupeu exagerat de nesimţit.

1. Mă enervează oamenii care presupun tot timpul, adica ăia care la orice oră îşi dau cu părerea despre orice, doar dintr-un pur exces de diaree verbală greu de stopat sau cel puţin de minimizat modul de împrăştiere a cuvintelor şi a expresiilor în aer, şi din aer în urechile mele total nepregătite.
2. Mă enervează mincinoşii proşti, e drept că probabil un om deştept sau capabil să poarte o discuţie pe toate planurile posibile nu ar minţi, şi ar şti ce să facă să nu mai fie nevoie de asemenea intervenţie. Eu vorbesc de aia care deşi o fac zilnic, nu sunt în stare să compună o minciună bună, şi aberează cu una atât de slabă încât mă simt foarte jignit pentru că nu au depus măcar minimul de efort să faca ceva sa nu-mi dau seama de ce grozăvie îmi spune, lucru care de asemenea mă face să şi vomit. Cândva se ştia că bărbaţii nu ştiu să mintă,  concluzia la care am ajuns este aceea că ori femeile din ziua de azi sunt mai proaste ca cele dinaintea lor, adicătelea au un creier de găina care stă acolo ca un pui la rotisor, ori a fost o vrăjeală împuţită doar pentru a ridica femeia în rangul superm de mincinoasă, oricum nici bărbaţii nu sunt departe.
3.  Mă enervează babele alea muiste din bloc pe care le salut şi dimineaţa când plec la muncă şi seara când vin şi nu zic nimic, şi dacă nu le saluţi trancane că nişte curci obosite.
4. Veşnica problemă, dimineaţa nici o vânzătoare leşinată nu are să-ţi dea rest, tu te duci grăbit şi cumperi câte ceva de consum, pentru drum, şi îţi zice muista aia după câteva minute de pierdut în magazin, că nu are să îţi dea rest, şi pleci că boul la alt magazin şi tot aşa. Ar trebui să scrie pe uşă: NU AVEM SĂ DĂM REST!.Acum ce idioată face casa dimineaţă şi nu ţine cont că nu are mărunt să poată da restul la oameni (toate)? Oare chiar fiecare produs din magazin costă doar multipli de 10 lei (în curând, da)?
5. Mă enervează oamenii care blamează ţiganii care aruncă gunoaie pe stradă, şi aici pot să intervin şi cu mână la coaie pot spune ferm " Prietene, ţiganii fură, scuipă şi adună gunoaie de pe jos, cum poţi tu ca un labagiu de o pură esenţa să zici că ei fac mizerie?".
6. Mă enervează prezenţa vârstei a 3a în club. Cum te duci tu, babă cu piele zbârcită, cur de 6 tone îmbrăcat în polistiren afumat să-ţi împrăştii porii zbuciumati de la primul război mondial lângă pizdutele care vin şi ele în speranţa că vor fi luminate de o pulă bine sculată? Ar trebui să caute unu de 64 de ani care râzând la ea îşi scapa proteza între ţâţele ei, sau eventual nu poate să se deplaseze prea mult că nu l-au lăsat să între cu bastonul în club?
 Deşi am deraiat puţin, e evident la ce mă refer, dacă ai plăcerea să vii cu mata la club e treaba ta.

Numai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu