joi, 22 iulie 2010

Sămeting's hepăning


Trec printr-o schimbare sau cel puţin aşa cred, cert e că nu sunt la pubertate şi nici la menopauză, dar ţin să precizez, cred că îmi creşte capul (ăla de sus cu ochi, gură, urechi, păr mai ales nas). Hai să îţi spun şi de ce zic asta.


Totul a început în seara de 21 iulie (adicătelea aseară) când veneam de la plimbare, şi cum urcam eu scările tzop tzop dau un cap de cutia în care îşi ţin echipamentele cei de la RDS moment în care totul se face întuneric şi zic "futui!!!!!!!" după care mă verific să văd dacă sunt în regulă, verific şi dacă am produs pagube companiei. Pagube nu produsesem, în schimb în faţa ochilor mei se tot plimbau steluţe şi nu colorate doar albe.

Pe 22 iulie dimineaţă, în jur de 8:33 (adicătelea azi dimineaţă), înainte să plec mă duc până la maşină să îmi iau ochelarii de soare că deh era prea senin afară ca să nu profit încă odată de ei. Alarma face piu piu şi grăbit deschid uşa şi mă înfig să iau ochelarii moment în care dau din nou cu acelaşi cap de stâlpul maşinii, cred că dacă dădeam ceva mai tare era fatal. Acum nah nu puteam să înjur şi să mă vait că era o grămadă de lume pe trotuar şi m-am urcat în cealaltă maşină cu zâmbetul pe buze şi cu mâinile tremurând de durere.


Am stat şi m-am gândit cu ce mi-a mai rămas că e posibil să mi se dezvolte cutia craniană (aka capul) aşa brusc încât nu sunt obişnuit cu noile dimensiuni.

Uadafac?
pa. Numai bine.

2 comentarii:

  1. Mare nenoroc intr-o singura zi... Cat despre astia de la RDS cu cutiile lor, ma enerveaza la maxim si pe mine..pe scara mea sunt puse atat de aiurea incat multi s-au accidentat..nu stiu cum i-au lasat astia de la asociatia de proprietari sa le puna asa. Oricum totul e o varza in gradina la RDS asa ca nu ma mira cu nimic acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  2. buna, daca dai spaga unde trebuie montezi ce vrei si unde vrei pentru ca in toata varza ata daca eu ma duc cu capul spart si cu cutia lor in brate smulsa din perete voi fi acuzat de distrugere, so shit happens.

    RăspundețiȘtergere