miercuri, 16 februarie 2011

Supranatural sau ...?

Stiu nici eu nu prea cred in supranatural, vraji si alte nebunii de blesteme si basini care miros frumos, dar unul din colegii mei de apartament e posibil sa aibe asemnea capacitati, si anume oricand il intrebi, el iti poate spune ce am facut eu de cand a sunat alarma prima data de dimineata pana in momentul in care ies pe usa in drumul meu spre birou, si asta fara sa deschida un ochi sau sa se trezeasca, si uite descrierea pe care mi-a facut-o el, fara ca eu sa am ceva de adaugat sau de corectat:

1. Suna alarma prima data, si impropriu spus suna nu stiu ce i-am facut telefonului dar l-am futut si acum doar vibreaza, dau snooze de 3-4 ori dupa care ma ridic din pat.
2. Ma asez cu curul pe marginea fotoliului, incerc in scarba sa ma imbrac si fumez o tigara.
3. Termin tigara si ma duc la baie sa ma spal.
4. Iau antiperspirantul si dau 2 jeturi zgomotoase pe fiecare parte.
5.Iau parfumul dau 3 jeturi.
6. Iau fixativ ori gel (uneori nu mereu) si dau si cu dinala.
7. Ies pe usa, se face curent si se tranteste dar nu foarte tare.
8. Usa de la lift, oricat ai incerca face galagie, se aude si aia.
9. Ajung in fata blocului piuie alarma de la masina si ma urc in ea.
10. Fiind dimineata dau muzica ceva mai tare si plec (si aia se aude destul de slab).

Puteri supranaturale? sau mai bine rutina tampita in care toti ne afundam pe zi ce trece.

Un comentariu:

  1. ::)))marfa !
    1. are auzul fin si o perceptie a lucrurilor fara a le analiza (dovada ca o face in fiecare dimineata si totusi continua sa doarma)(somnul iepurelui) - crede-ma ca stiu cum e...
    2. rutina
    3. ca sa dovedesti supranaturalul - sa iti zica cum te trezesti dimineata cand nu e si el in apartament ;) sau ce faci tu la munca:)

    RăspundețiȘtergere