joi, 21 octombrie 2010

Make love not War

Stau si ma uit si fara sa vreau ma lovesc de tot felul de cretini care considera sfant sloganul "Make love not war" sau alte idei copiate care suna ceva de genul: "as vrea sa traiesc sa vad cum se va imbuna lumea dupa ce vor inceta razboaiele", si eu sunt cretinul de partea cealalta a geamandurii si nu reusesc sa inteleg care e treaba? si chiar imi doresc pentru ca nu vreau sa raman acolo cu Becali, tiganii si evreii.

 Desi sunt de parere  ca sunt niste idei preconcepute luate in brate cu deosebita placere si fara a gandi prea mult, pe care fiecare le exprima liber si fiecare isi sustine punctul de vedere stand cu curul deasupra acelor, as vrea totusi sa inteleg, as vrea sa imi explice cineva concret si sa imi zica asta e alba si asta e neagra, dar nu ei nu explica nimic stiu doar sa iasa in evidenta cu tot felul de tricouri, banere sa apara pe internet in diferite interviuri si diferite filme home made sa demonestreze ei domle ca iarna nu'i va vara.
Si uite asa toti cretinii astia s-au grupat in organizatii sau mai bine zis corporatii intregi de idioti condusi de o nuca de cocos  si stau toti si se mira ca liderul lor nu imbatraneste niciodata.
Cum nu a binevoit nimeni pana in acest moment sa imi explice motivul pentru care o multime de bipezi s-au grupat si sustin o mare prostie am decis sa imi exprim parerea.
Adica, tu protestatarule, antirazboinicule si atotstiutorule si purtatorule de bine, chiar crezi ca daca ar inceta razboaiele de tot, brusc am fi toti mai buni si mai calmi? Nu niciodata si cat de tampit sa fii sa crezi asta, toate lucrurile astea sunt de natura psihologica si daca ar reusi cineva sa convinga orice om sau orice fiinta pe care o putem considera OM de pe Planeta asta care are tot ce si-a dorit in asa fel incat sa nu ii pese ca vecinul are masina mai misto ca a lui, sau ca parcela lui e mai frumoasa ca a lui sau pana si femeia lui ar fi mai urata decat a vecinului, atunci ar fi toti mai buni. Toata rautatea pleaca de la  cel mai de jos nivel, de la cele mai banale actiuni si cele mai stupide mizerii care ne trec prin cap pana la nivele superioare care automat pot duce si la razboaie, cred eu...

Numai bine.

Un comentariu:

  1. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
    Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
    Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Multumesc,Cu stima Vlad!

    RăspundețiȘtergere