miercuri, 9 decembrie 2009

vreme nasoala, boli sezoniere

Ce mă enervează schimbările astea de climă, ba cald şi soare în noiembrie, ba rece brusc şi organismul nu rezistă, abia mă obişnuisem şi eu cu vremea şi eram sigur că nu voi răci şi bang! mi-a trântit mucii în fasole cum se zice o răceală tâmpita care m-a băgat în pat de tot.

Şi nu ar fi fost asta crimă maximă, că oricum m-am simţit ca la azil, am dormit 3 zile în continuu şi chiar aveam nevoie, după atâta şcoală şi servici şi alte probleme, chiar aveam nevoie să ignor cu desăvârşire telefonul şi să dorm, să fac economie de vedere la maximum posibil, crima maximă are la rădăcini căcatul de gripă porcină cu care ne-au infectat minţile cei din mass media, ba că mori, ba că nu ştiu ce vaccin trebuie făcut, sincer eu nu am făcut niciodată vaccin anti-gripal nici normal nici porcin nici aviar şi supriza!! nu am murit.

De ce zic eu că a fost adevărată crimă, că am tot încercat să ies din casă, ba până la farmacie, ba până la birou să semnez ce am de semnat şi să mă tirez înapoi în pat, şi tras la faţă, şi cu o tuse nebună după mine ca să îmi ţină de urât, am speriat mai mult de jumătate din călătorii din ratb şi sub privirile îngrozite ale lor că au ciuma pe lângă ei încercam să rezist să stau în poziţia de drept. Dacă făceam un "buhuhu!!!" pe acolo era prăpăd, un lucru bun a fost că aveam loc să stau jos, ba chiar vreo 3-4 în stânga şi în dreapta.

Oricum mi-a prins bine aş putea să zic micul repaus, m-am odihnit, am fost mai liniştit, şi am descoperit un lucru interesant, Febra asta puternică e mai bună ca iarba, sau noi nu am cumpărat de unde trebuie, m-am sucit prin pat, fierbeam, transpiram, vedeam pitici, mulţi, 10 000, care împingeau bolovani gen ca la construirea piramidelor de către egipteni, la un moment dat, destul de înspăimântător, dar era funny că de fapt construiau mall-ul de la cotroceni şi asta mă făcea să râd. De ce zic că e mai bună că iarba, e legală în primul rând, şi ţine până dimineaţă ori de câte ori te-ai trezi.

Acum mi-am revenit, am avut câteva zile în care nu am mirosit ţigări, nu am băut cafea, decât ceai, şi chiar mă gândeam, câtă economie fac dacă nu mai dau banii pe ţigări, chiar mă mândream, şi m-am mândrit aşa de tare că mi-am dat seama că am dat 60 - 70 de ron pe pastile şi alte rahaturi de la farmacie, ohhh căcat!!!


Concluzia, e mai ieftin să te omori lent. Asta e.


Numai bine să fiţi sănătoşi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu