vineri, 15 ianuarie 2010

New year's resolutions


Chiar daca din anul asta a trecut deja aproape o luna de abia acum mi-am amintit de lista mea cu obiective pentru anul in curs, sau mai degraba de lipsa ei. Spre deosebire alti ani am decis sa incalc traditia si sa nu-mi mai propun sa ating niste obiective complexe. Nu, nu mi-am propus sa ma las de fumat,nici sa imi iau toate examenele, mi-am propus sa vad un film, l-am vazut, gata lista. Desi anul a inceput cu cantec si veselie,acum zapada s-a topit si decoratiunile au disparut,iar frigul si noaptea care se lasa mult prea repede au inceput iar sa ma deranjeze. Nu, anul asta nu am new year's resolutions, mai degraba life resolutions. Imi doresc sa traiesc intr-o vara continua, probabil ca asta ar insemna sa ma mut din tara in tara. Sau din vara in vara? Cand ma gandesc la asta, imaginatia mea deja o ia razna. Vara fara mare si plaja si e ca mancarea fara sare, iar in tabloul meu mai apare un element. Nu vreau orice fel de vara, vreau o vara pe malul marii(lac, ocean, sunt bune si astea) cu o plaja frumoasa, de preferat fara alge si gunoaie. De abia astept sa scap de cele sapte randuri de haine in care ma misc la fel ca un robotel, sa pot sa vad un apus frumos mai devreme de 5-6 pm si sa nu ma mai trezesc la 6 si sa vad pe geam doar o dimineata sumbra.
Din fericire nu mai e decat o luna de iarna, care va trece repede repede, iar soarele va prinde iar curaj sa straluceasca.
Pana atunci, numai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu